вторник, 2 февраля 2016 г.

Slaapkamer styling

Slaapkamer styling

Wij zijn natuurlijk altijd met interieur bezig. We staan ermee op en gaan ermee naar bed. Soms ook echt letterlijk… Zo heb ik net mijn slaapkamer styling veranderd. De wand achter ons bed en de schuine plafonds waren betongrijs. Daar was ik na 5 jaar op uitgekeken, dus tijd voor een nieuw kleurtje. Ik heb gekozen voor wit, waardoor onze kamer nu groter en lekker fris oogt. De houten balk komt ook beter tot zijn recht. En het staat ook goed bij het witte beddengoed. Ik combineer graag verschillende tinten wit. Dit geeft een mooi, rustig beeld, dus perfect voor een slaapkamer! De naturellen, zoals de lamp van Bloomingville, het bankje van Loods 5 (dit was tijdelijk in het assortiment), de vaas van IKEA, het houten huisje van &SUUS en de mand van Mand&Mand maken het helemaal af. Slaapkamer styling in de Scandinavische sfeer, daar val ik voor.


Slaapkamer styling producten


Wil je weten waar ik de slaapkamer styling producten heb gekocht? Klik dan hier:

lamp van Bloomingville (wehkamp)

vaas (IKEA)

houten huisje (&SUUS)

mand (Mand&Mand)


Fijn dagje!


slaapkamer styling

Original article and pictures take www.interieurdesign.nu site

Комментариев нет:

Отправить комментарий