вторник, 29 сентября 2015 г.

Resten av fjoråret

Resten av fjoråret
Litt ommøblering ga to versjoner av det samme rommet i farfar-huset :-)


Feiring av bryllupsdag i stua i farfar-huset.

Stiklingene fra pelargoniene blomstret i glassverandaen.

Det bugnet av modne moreller i hagen

som måtte plukkes inn.


August


Bursdagsfeiring i farfar-huset.


Den gamle verandadøra vi hadde satt inn i farfar-huset var endelig ferdig malt.

Tur til den lille setra i røsslyngens rike.

September


I begynnelsen av september turte jeg å røpe at Liv med flere hadde vært på besøk i farfar-huset i juni.

Da ble det tatt bilder til kjøkkenreportasjen som var i Lev Landlig i august i fjor.



Vinduet vi satte inn i stua i farfar-huset på tidligsommeren måtte også vises fram.

En av årets siste selvplukkede blomsterbuketter i kammerset i farfar-huset.

Det ble mange skogsturer med bærplukking.

Og det ble pisket både blå og rosa trollkrem.


Oktober


Ommøblering i tallerkenhylla i farfar-kjøkkenet.

Hjemmelaget skap av gammelt vindu i glassverandaen.

Fint gammelt bilde av huset vårt her hjemme.


Begynte å få litt hekledilla og kopierte bestemors lille hekleri.


November


Vi sa oss ferdig med oppussingen for i fjor, da taket i det som skal bli soverommet vårt, var ferdig malt.

Desember


Jeg og mange med meg fikk hekledilla, etter at jeg fikk tilsendt oppsrifter på fine heklekrystaller fra

snille Grethe, og krystallkalenderen ble lansert.



Noen julete innlegg ble det også


Og helt på tampen av 2012 var jeg så heldig å vinne

"Jul i vårt hus"- konkurransen hos Nib

med dette bildet som jeg tok i rommet vi holder på å pusse opp.

(Under November kan du se den samme veggen som på bildet.)


Original article and pictures take tantemonica.blogspot.no site

Комментариев нет:

Отправить комментарий