среда, 9 марта 2016 г.

Soverum

Soverum

Det er kun lige nogle måneder siden at jeg fornyede mit soveværelse, og jeg er stadig er rigtig glad for det. Så det er ikke lige nu at jeg skal til at lave den helt store makeover i det rum :) Men derfor kan man jo godt lade sig inspirere og drømme sig væk i andres smukt indrettede soveværelser. Jeg føler da også at jeg har mange andre stilarter tilgode som jeg godt kunne tænke mig at prøve af i engang i fremtiden – måske nogle af disse…


sovevaerelse-raa-stil-boligblog.com

Kilde


sovevaerelse-kelim-boligblog.com
Kilde

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kilde

sovevaerelse-pinkdot-boligblog.com
Kilde

sovevaerelse-graat-boligblog.com

sovevaerelse-jord-boligblog.com

sovevaerelse-skraavaeg-boligblog.com

sovevaerelse-retro-boligblog.com
Kilde

sovevaerelse-galleri-boligblog.com
Kilde

sovevaerelse-trae-boligblog.com
Kilde

sovevaerelse-simple-farver-boligblog.com
Kilde


Original article and pictures take boligblog.com site

Комментариев нет:

Отправить комментарий